lessss

är typ less på min blogg... ska göra en ny å typ "börja om",
ni kan ju checka in å se när jag börjar skriva, min nya blogg heter iaf jenniferhallgrens.blogg.se!
see yahh there people!=)

chillachillaaa

okej ja glömde att jag ska visa min fina outfit denna vackra sommarkväll.....

mitt fejs vart cp så de blev uteslutet med ett hjärta, NAW GULLIGT -ellerhur.......
ja jag hade liksom på mig(eller va tänk jag med, har de ju fortf) ehm typ stayups - ingenaning:]:](systersgarderob dvs).
TEE- bikbååk i think, shorts - ingenaning:]:](systersgarderob igen......)
sentöpp nån gammal stor mysig tröja från southpole NICE

(observera att detta inte var så 100% seriöst... :)!!!)

KYSSÅSMEK folket... guudbajj

tjenatjena ¨årets solbrännaaa

hahaa tjeeennaa bloggennn,
sitt å chilla ha städa mitt rum så ni ska få se lite pics hur duktig jag har varit i cirkusss 40 minuter mohaha
fast har chilla music oxå, low rider är skitennnn!!!!!!

*HIHIHIHI DUKTI JA VA VA??:] reaal nice heheheh(okej de kanske inte var överdrivet fint efter men man kan ju låtsas)

thats alll right now i think... återkommer

nightblog

heheheh jo tjena sitter och käka chokladflingor för tillfället och chillar en skön låt länkar härneree

ska se om jag kan slänga in nån picture oxåå;D sommarlovet hittills har mest bestått av min fina säng som jag har legat i och ehm... sovit. sen ja stadsfesten som var i helgen, jobb,vänner, sen snart blire ju trästocks:D'
de var som de ja tänkte säga.... är inte mästerbloggare precis men jaja ni gillar mig endå hoppas jag people


sliten krigare ahah,,, jadu alla harvi våra dagar;D

fin släp<3<3<3<3<33
'
karroooo<33<3<3 fult fejsss iknowwww dont mobba mejjj
flowerpower:]

jajaj nu sitt ja å ä social me joe å tim i telefon PUSS

shubre vad hender yao pz bre

ska ut och träffa fanny på några minutras, idag har jag int gjort så mke,
har typ dunka musik å druckit cola ÄLSKAAAAAAA cola alltså<3<3<3<3
jaja skriver töp när jag kom hem då ska ni få lite pics osv:):) har ju töp fått en ny dator så den har int så många bilder men jaja ni får en arkivis hihihi kysss ppl:)


ahahahah simon å pontusss. gammal piccc från das holk=)

RSS 2.0