welcome to the city

snodde pappas dator tvärt, har int suttit vid nån dator sen jag skrev senast så de var därför jag inte har skrivit! rip datorn..

men iaf så idag så har jag varit i stan, skulle ta 15:40 bussen men den missade jag så jag fick ta halv 5 bussen ist.
på stan träffade jag siniccaälskling<3 och sen träffa vi hampus och fluppe, var me dom ett tag, sen typ halv 7 fick hampus hämtning och fluppe hade dragit me sin madre ett tag innan. men ja då gick jag och sinicca till torget där träffa vi typ lisa, amanda, side, faisal, karro, martin och tim.
var me dom sen gick vi till älven och chilla där ett tag sen kom några fler men dom orka ja int skriva(A)
kl 9 så tog jag bussen hem till kaug, nu har jag typ städat ett tag, ska städa färdigt sen blire kojs.
imorrn blire typ parteey sen ska jag sova hos lisa. blir mys!

kram/jennifer

ba för att ku klux kort kenny är så cp så måst ja lägga ut en bild på han haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0