jennifah goes ägd gånger tusen..

jag har typ int skrivit för att jag har haft datorförbud, sen har jag int orka skriva på nån annan dator!
så äre.. men sen igår fick jag tillbaka min dator, men då typ 5 minuter efter att jag hade startat den så la den av och nu går den inte att starta=(=(=( inte kul.. så designen kommer typ nästa år.. känns de som iaf, fast jag har endå int orka göra den med datorn men aja, funka.

just nu så sitter jag och väntar på käket, marre och micke skulle göra typ kyckling me pommes å nån sås så de blir nog gott!
nu känns de då verkligen som om sommarn är här! ska ladda ner spotify på dadys dator så jag kan sitta här å dunka lite musik. no music no life vetni!
låg typ å sola på skolan idag, var ganska skönt faktiskt, är inte en sån person som bruka gilla att sola men idag vare faktiskt ganska gött:D

kanske skriv sen, hare, håj!


jag saknar dej. du vet vem du är.. glömmer dig aldrig bubben:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0