this is hiphop. no pop. no rock. no fake shit.

kom just hem från skolan, kan ju berätta lite va vi har gjort idag hehe.
första lektionen var musik, där bytte vi låt till free falling, först skulle jag både sjunga och spela gitarr men ja sket i gitarren å sjöng bara för då kan ja fokusera mer på sången så då blire bättre tycker jag:]
sen hade vi matte, där vart jag typ utkastad av bert för han är dum i huvet, satt ja ute hela lektionen för han ville int att jag skulle komma in så.
sen vare no, där skulle vi blåsa i nå rör som jag typ inte riktigt var så bra på men man slapp jobba hela lektionen så de var ju chill.
sen vare ba lunch sen svenska men där gjorde jag inge så!
vi slutade typ kvart över 1, då gick jag hem å ba typ chilla ett litet tag sen slog jag igång datorn och nu sitter jag här!
kanske inte så intressant för er å veta allt dehär men ja skrev de endå haha!:)

sitter och lyssnar på musik, finns int så mke annat å göra.
kanske borde städa mitt rum litegrann för det är kläder överallt, kanske möblerar om lite oxå!

jag hade ju gjort färdigt designen nästan men det är en vinterdesign osv så jag måst typ göra om headern men de borde inte ta så lång tid, orkar inte göra en så avancerad men de får duga!

har lust att gå ut och fota lite oxå så jag kanske gör de oxå.
jag ska typ försöka fota mer på dagarna nu och bli bättre på att blogga oxå!
om ni kanske har något förslag eller nånting på vad man kan skriva om, eller om ni vill se mer typ klädcollage , typ hiss å diss, photoshop tips kanske? ja ni kan ju ge förslag!:)

jaja, puss/jennifer


tihihi en gammal bild på mej när jag hade brunt hår:] var typ endå fint men jag vill fortsätta vara blondin, dom har roligare vetni!:)

Kommentarer
Postat av: linn.

photoshop tips!:]

2010-03-17 @ 16:02:55
URL: http://aboutlinnnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0