holkenövernattning/lan ikv!:)

ja som ni ser på rubriken så ska jag på holken på deras övernattning/lan ikväll och inatt!
går nog hem när jag börjar känna mig för trött för jag vill inte riskera att somna där sen vakna och ha blivit ritad i ansiktet. inte ovanligt att sånt händer där så haha!
sitter och lyssnar på musik, marre nadja och sara springer runt och sminkar sig osv och frågar om råd osv, men det är skönt med lite sällskap!
ska fixa marres hår sen oxå, gjorde det sist och då vart hon himla nöjd så jag ska tydligen göra det igen.

igår så var jag på holken, det var fotogruppen och vi pratade lite sen gick vi runt inne på holken och skulle fota bilder inom temat glädje/lycka!
Det var inte så jättelätt att fota inomhus eftersom att det blir så mörkt om man inte har blixt och med blixt så blir bilderna inte så fina som man skulle vilja..
men jag fick då några bilder iaf!
sen kom simon och ville att jag skulle ta kort på han och lägga upp på min blogg så ska göra det haha!
tog lite randombilder på folk på holken oxå.

kanske kan skriva inatt om jag kan låna nåns dator på holken!:)






HAHAH asså kenny... jag DÖR!



AHAHAHAH SERIÖST JAG AVLIDER!!!!

emma är söt:]


kan ju avsluta med en finfin bild på simon, även kallad modellen haha=)


haaaades!hoj/jennifer

Kommentarer
Postat av: Emelie

superfin blogg!:)

2010-03-20 @ 16:16:31
URL: http://emeliesliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0