crush a bit litte bit roll it off take a hit

hejhej
nu sitter jag me en bärbar datorn i bildsalen, vi har typ friluftsdag idag och jag hade fotopromenad,
det sög typ, för vi hitta nästan inge å fota.
sen när ja skulle lägga in bilderna så laggare typ så jag har inga bilder å ge till lotta som hon ska ha på nå collagegrejs men jaja.
nu sitter jag bara å kolla typ bloggar och skriv på ebuddy.
så då kunde jag ju passa på att skriva här!

igår så var jag och linn på stan. jag köpte typ trosor, en vit tröja, några armband sen en svart kofta! är typ nöjd.
sen ja då hjälpte jag linn att köpa en present åt danne oxå!
mamma sa att det blev ärtsoppa till middag så vi for och åt på subway.

nu ska jag se om jag hittar några bilder att sitta å´redigera typ:]
aja, kysss/jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0