staan

chacha, jennifah här.
slutade typ kvart över 1 idag, hade int så många lektioner de var typ schöönt:]
ska till stan me halv 4 bussen, leta skor me sinicca sen hjälpa hon å hitta nå kläder!:) kanske blir å träffa matte oxå men vi ser väl om den saken.
i måndags for jag till stan, träffa matte sen kom linn. sen kom sinicca oxå sen köpte jag typ en klänning!:)
igår så kom sinicca till kg, vi typ var me hampus simon dajmen å nårra ett tag vi busskurn sen for vi på ica sen holken!:)
kan lägga in lite egopics jag tog idag hehe.





jennifah, strongest there is. AHAH erkänn biff... varba tvungen

min å hampus min..... vi sitt jämt sådär på no'n haha, fettkul!

KOLLA BLÅMÄRKENA PÅ ARMEN.. felix å jesper ska döööööööö

CHILLARNNN haha.... seriöst punkt com
jaja måst dra nu. hare hoj. skriv töp sen om ja kan låna madre eller padres dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0