jag kan springa framåt. jag kan springa bakåt. jag kan hoppa höjdhopp. i mina nya sockiplast

chacha, jennifahthequeen in da houuuuuse,,,,  Skojaaa
ehh
jag kan ju liksom berätta vad jag har gjort nu i helgen!
i fredags så var det ju skolavslutning. då vaknade jag kring 8, gick och duscha, sen kl kvart över 9 så kom emma och linn, då fixade vi oss sen gick vi till skolan och samlades med klassen, sen gick vi till kyrkan(gick inge bra för mig med mina klackar hehe, ont somfaaan).
då hade vi typ avslutning, sen gick jag till grillen med li, drack cola sen gick vi tillbaka till kyrkan för att vi är med i kören å då skulle vi sjunga på 8-9ans avslutning oxå! osvosv

sen fick jag hämtning, for hem och packa, for till stan och såg lisas avslutning, sen for jag till henne var där tills typ 7-8 kanske. sedan fick vi skjuts av linn hennes syster till stan, där var vi med sebbe och alex sen for vi till saras lägenhet ochvar där till 11-12 nån gång. for hem och sov hos lisa. vaknade nån gång, var med hallen, sen kom alex och sebbe oxå.

fick hämtning hos lisa, alla utom hallen följde till kg där vi såg film å chilla typ! alex och sebbe for till byske vid 10-11 någon gång sen for jag och lisa hem och såg film och pratade! jag somnade typ halv 6, lisa somna innan nån gång.

idag så har jag inte gjort så mke, typ dega ganska länge, sen kom dajmen och linnea sen kom hind oxå.
vi for ut och körde me epan och typ for till erik sen for vi till yngwe å var med hans söta hund mingla:]
den är typ jätteliten;o
menja sen cruisa vi runt lite till sen for vi till yngwe igen sen gick jag hem.
sendess har ja bara dryga vid datorn typ=)

ni kan ju få se nån bild från avslutningen hehe:D
tog dom av linn<3




mobba inte min fula min på bilden...... såg typ tjock ut oxå:P  najjsss
jaja där ser ni ju mina kläder någorlunda bra iaf=)
hade en klänning från gina, me ett vitt linne under för att den var genomskinlig:$
sen ett halsband med massor av kedjor från bikbok. sen klackar från dinsko!
mina fötter mådde inte bra på fredagkväll kan jag ju intyga..

jaja, hades! håj


Kommentarer
Postat av: adam

hiih ja hoppas :D:D

2010-06-21 @ 16:40:56
URL: http://murvllz.blogg.se/
Postat av: hannape

hahah tack sötnos:] men du är <3

2010-06-23 @ 21:09:19
URL: http://hpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0