hhannaaappeee


haha söta!

igår var jag på knattedisco som min parallellklass anordna, så jag hjälpte typ till där osv, sen for jag och kisseee(=linn) och bada i älven efteråt! var typ varmt. sen sov jag hos linn, somna typ 3.

vaknade 2 imorse, for hem och hämta kläder osv sen drog jag till stan,
träffa först sonja lisse och nikki, sen gick sebbe och erik då gick vi 3 till vänstern och satt där utanför å drack kaffe och åt choklad.
sen kom lisabrum, då satt vi typ inne i lokalen sen kom mångberg då fick vi typ lite pengar av han sen for vi på max å käka allihopa! senså for martin och mångberg, då var jag och lisa med sebbe och erik, chilla vi typ i stan, sen tog jag 9 bussen hem:) så nu tråkar jag typ bara.

jaja harehåj

Kommentarer
Postat av: adam

BYGG hade ja hoppats på att ja kommer in på...men me 225p så borde ja komma in :D såå ja säger bygg :)

2010-06-17 @ 00:52:47
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0