smurf smurf fixar smurf

Zeb och grannens lilla pojke, Knut, var just här inne.
dom är faktiskt ganska söta, eller ja iaf knut.
Zeb sa: här är knut.
då sa knut: här är zeb.
och han är så himla söt att man dör!!!

jaja, idag var jag iallafall på skolan, vi hade idrott just innan lunch men jag var inte med, så jag rasmus och jesper pallrade oss ut och gick ungefär till ica, köpte cola och choklad sen gick vi tillbaks till skolan.
där satt vi vid fritids och chillade, sen kom en liten kille som ser ut fan exakt som toker! sen kan han joddla likadant oxå:O han är söt:]

vet inte vad jag ska göra ikv, kanske vara med nån eller nånting!:)

HAHA nu kom knut in, då frågade jag vad han gjorde ute å vandra, då sa han att han skulle hoppihoppa i min säng, ganska söt tycker jag!:]<3


foto: magdalena piechal

puss/jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0