sjuk igår!=(

ja, som ni ser på rubriken så var jag sjuk igår, det var därför jag inte skrev!
hade jätteont i magen osv, kändes typ som att jag skulle spy, så det var ju inte så trevligt!

men idag så var jag först på skolan, vi fick skippa idrotten sista lektionen för nått grejs somjag inte riktigt hörde ahah :]
sen for jag hem, låg å vilade litegrann, hade lite ont i magen men det orkade jag inte bry mig om.
var meningen att jag skulle vara med lisa och amanda ikv men det blev inte, ska vara med amanda imorgon istället, så jag och syrran for på ica och köpte typ cola och lite annat.
så ikv blir det att kanske se nån film, spela lite ruter 7 med mamma pappa och marre, och göra lite på designen!

ser lite halverst på lets dance här nu när jag sitter och skriver, måste säga att willy, dendär snickaren, han var då sjukt gullig alltså! :] har nog en liten grej för gamla gubbar tycker dom är så söta hihi:$



gammal bild. men jag älskar dig linn! bästavän<3

ska se över designen nu å se vad jag ska hinna ikv:] puss/jennifer

Kommentarer
Postat av: LINNNORBERG

haha bilden:]

älskar dej med

2010-01-17 @ 17:51:46
URL: http://baralinnnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0