one night yeah one more time

kom ut ur duschen för ett litet tag sen,
vissa personer klagar ju jämt på att man duschar för länge .. men idag var det nödvändigt kändes det som:]
nu sitter jag och lyssnar på musik, fall out boy bland annat! :)

imorgon är ju första skoldagen, blir kul att träffa alla kompisar men mindre kul med alla lektioner osv..
efter skolan så ska jag och olivia fara och ta hål i naveln!
Tror inte det gör så himla ont men lite iaf, men är ganska taggad för det endå!
Efter de så ska jag typ kanske stanna i stan och vara med Amanda, söt tjej detdär. :)

aja nu ska jag nog borsta och blåsa håret lite innan jag tar nån liten macka eller nått liknande sen blir det kojs!
sov gott allihopa, puss/jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0