vissa personer klagar ju jämt på att man duschar för länge .. men idag var det nödvändigt kändes det som:]
nu sitter jag och lyssnar på musik, fall out boy bland annat! :)
imorgon är ju första skoldagen, blir kul att träffa alla kompisar men mindre kul med alla lektioner osv..
efter skolan så ska jag och olivia fara och ta hål i naveln!
Tror inte det gör så himla ont men lite iaf, men är ganska taggad för det endå!
Efter de så ska jag typ kanske stanna i stan och vara med Amanda, söt tjej detdär. :)
aja nu ska jag nog borsta och blåsa håret lite innan jag tar nån liten macka eller nått liknande sen blir det kojs!
sov gott allihopa, puss/jennifer

0