min nya blogg!

Jag tänkte bara starta en ny blogg, som mest ska handla om foto och annat kreativt, men även saker som typ min vardag och kläder och sånt.
Tidigare bloggade jag ju med Olivia på våran gemensamma blogg JenniferOlivia.
Men jag kände att jag som blev lite begränsad eller vad man nu ska säga eftersom att jag inte kunde skriva så himla mke om foto osv som jag är väldigt intresserad av! mer om min kamera osv ska jag skriva lite senare.
Jag kommer inte sluta skriva på jenniferolivia men tror bara inte jag kommer att skriva så ofta. inte för att jag har skrivit så ofta där tidigare men jag ska göra alltjag kan för att få den här bloggen så bra som möjligt! hoppas ni kommer tycka om den.
blir nog lite mer seriöst här oxå än innan, men jag är en person med ganska mke humor så det får ni väl ta hahah! :D
ska börja på nya designen nu, har vi tur är den färdig ikväll men det är kanske lite risk att det händer men det går väl att försöka iaf! :)
Puss/ jennifer


en bild från nyårsafton, ganska risig men! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

har duockså sånna glasögon:]? Jag fick såna av robin och linn i julklapp:O Haha :D

2010-01-10 @ 16:31:45
URL: http://bylisahannas.blogg.se/
Postat av: aamanda

jätte fin bild på dig =)<3

2010-01-10 @ 20:48:53
URL: http://allesdottrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0