jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

hejhejbloggen!
jag har varit sjuk, och ja haft lite andra saker för mig dom senaste dagarna. blev av med datorn oxå där ett litet tag men mer om det skriver jag nog inte här!

igår fyllde syster 18 år gammal! grattis i efterskott kan jag ju säga här.  då blev det tacos till middag.
sen for hon och hennes vänner till stan.
jag for till holken kring 9 med rasmus, det var ganska kul! vi spelade mariokart, jag vann över elin!!! stolt jennifer.
sen idag vaknade jag kanske 2(tidigt för att vara jag???), sen har jag bara suttit vid datorn.
min lillebror Zeb kom in för ett tag sen och sa att jag var en tomdunk! det var ju trevligt tycker jag, men sen då sa han att om han fick se smurfarna här så skulle han hämta massor med geisha till mig så han fick se det här.
blir fläskfile+beasås till middag oxå. stort +!
ikväll blir det nog att fixa litegrann här i mitt rum, sen kanske fara till holken eller nånting sådant!:)

MÅSTE OXÅ SÄGA GRATTIS TILL MIKA SOM VANN POPSTAR!!!! GRATTIS GULLIS<3 DU FÖRTJÄNAR DET!

hadet bra allihopa!puss/jennifer

Kommentarer
Postat av: Rasse :]

lite ja vann i mario kart :]

2010-01-24 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0