amandaaaa<3

felåt för att jag inte skrev nått igår, men somnade typ sen på kvällen så hände det lite grejer..
menja,
idag så slutade jag typ kring 2, sen hade jag kvarsittning,
kom hem typ 10 i 3,
fixade mig litegrann sen tog jag 20 i 4 bussen till stan, där jag mötte sötnosen amanda<3 sen tog vi typ kvart över 4 bussen till bure, gick till stallet där lina var med miranda, sen gick/red/cyklade vi tilltyp trore kallas torpet eller nått sånt, där jag fick rida miranda litegrann, hon var typ soet:]
sen var mina fötter typ isbitar, amandas oxå:] sen medans lina typ red så tog jag på mej mina vantar typ som tjocksockar på fötterna så jag skulle frysa mindre, inge lyckat men:] sen typ for vi tbx till stallet,
då typ värmde ja å amanda våra fötter mot elementet:] de va fett skönt ahah:]
sen då skulle vi äta/dricka mellis och drickyougurt(stavning?) ja, då skulle amanda typ mata mej med mellis då råkare typ fara i håret ahahah! satan vad vi skrattade då,
menja, sen då for vi typ te gluggen, där vare typ inte så många,  men amanda typ krama arvid ahahh ja typ dog för han typ sprang iväg:]
sen fråga vi typ flera stycken varom hette men vi hörde typ ingens namn förutom arvids ahaha
sen baka jag amanda och lina typchokladmuffins, dom vart jättekladdiga ahah så man vart typ tvungen att slicka upp allting, nämen typ.
sen klockan halv 9 kom bea å hämta oss på busstationen sen fick jag skjuts till bussen , tog 9 bussen hem till kaauuug från stan sen typ har ja ba dega sendess:]
men jag mår värsta illa, har typ gjort de hela dan, så vi får se ifall de bli skola imorrn men..

hare, puss/jennifer

Kommentarer
Postat av: oliviala

om jag får påpeka en liten sak för det blir ganska jobbigt, du skriver ganska mycke TYP och det är ganska jobbigt att läsa, inte för att klaga men det skulle vara bra om du inte skrev det så ofta för så skulle det bli roligare att läsa din blogg! :]

2010-01-17 @ 13:16:52
URL: http://oliviaarvidssonlofbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0