valentine's day!

Vaknade för typ en halvtimme sen, var hur skönt som helst att få sova ut nu.
för igår så hade jag väckaren på 9, fast inte steg jag upp då nejnej.
men sen kom elin och linn ungefär kl halv 11 trorjag.
vi fixade kläder till dom, jag fixade deras hår och smink sen gick vi ut och fotade!
blev lite ledsen att jag inte kunde ta fler bilder däremot.. för jag fotar ju i RAW, och bilderna tar grymt stor plats till skillnad från JPG,. så det vart inte jättemke bilder för jag har ju bara ett 4gb cf-kort..
ska sätta mig nu och redigera massa bilder så det kommer nog komma upp en hel del här, kanske nån ikv om ni har tur=)

på kvällen så for jag till holken, där var jag med typ Linn, Danne, Emma, Jesper och Tobbe!
fält hade farit till preem med janne, dom skulle hyra en film, vi sa åt han att hyra en bra skräckfilm,
då hyrde han den nyaste fredag den trettonde, å den har ju typ varenda människa i världen sett(nästan),
men de visste ju såklart inte han om, å han hade ju inte sett den så..
haha de var typ bara han som satt och såg på filmen,
vi andra såg typ början sen drog vi!

men innan filmen så hade jag emma och linn gjort en kaka,, den vart ju som..god:]
vi hade typ i havregryn, socker, typ 1 kg vaniljsocker, bakpulver, sirap, vatten, kakao sen säkert nått mer.:]
sen hedde jag den i mikron å mikrade den typ nån minut, då vart den mke större hihi:]
sen kylde vi den ett tag sen åt vi den till ja början av filmen(A) eller åt och åt,, vi tog typ ett par tuggor sen ville ingen ha nå mer:P

när jag kom hem så satt jag typ bara vid datorn, prata lite i telefon, och va social på msn!
stängde av datorn typ halv 6 imorse typ,, HAHA! inte konstigt att jag sover för länge när jag int går å lägger mig precis i tid..

HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG!

puss/jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0