my heart is beatin' like a jungle drum

förlåt för dålig uppdatering! har som bara inte orkat blogga,
men nu ska det bli bättre!

idag på skolan så var det ganska nis, vi hade först bara matte, sen so, sen hade vi hål, då for jag hem och  åt och hämtade gympakläder osv, sen for ja tbx till skolan, hade bild, där skulle vi typ måla av en serieruta, då stod jag å massa andra ute i korridoren mot fönster å kalkerade osv, de var ganska kul, fast bert fick lite spunk(A)

sen näre var idrott så skulle jag egentligen köra aerobics, men de kändes ganska drygt så då gick jag ut och åkte skridsko:$ om man kan kalla det för de.. gick inge bra haha! kanske borde byta namn till bambi.
fast de var lite pinsamt när endel gick förbi sen såg dom mig typ stå och skrika ute på isen,

men aja, sen for jag hem, skulle egentligen med bussen till stan men missaderen så de blev inge av,, ska endå dit me rasse imorn!=)

ikväll så ska jag till byske på nå badhusdisco med linn å några! blir kanske lite pinsamt å bada men:$ hoppas jag får bada endå,, måst fråga mamma om de går, för jag tog ju hål i naveln för ett tag sen å jag vet inte om man får bada då.

men aja, skriver när jag kommer hem från discot, hadet! puss/jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0