don't waste your time on me you're already a voice inside my head.

morsningkorsning, vaknade för kanske en halvtimme sen.
sitter och lyssnar på lite musik och bara tar de lugnt just nu!
ska platta håret osv snart, när ja färgade det igår så vart de typ nästan grått i längderna å utväxten vart i en lite varmare ton, men ska köra en helblekning istället på kanske en vecka eller nått sånt!

Jag drar till hockeyn kanske vid 6, fast vi kanske ska fara och äta nånting innan på nån resturang eller nått sånt, så de kanske blir lite innan isf.
På hockeyn ska jag vara med Amanda och Michelle! blir trevligt tror jag. =)
Sen när jag kommer hem far jag nog på holken ett tag iaf, sen när jag kommer hem tror jag nog att jag ska få färdigt dendär jädranes bloggdesignen!!!! man blir ju less alltså...


HÅKAN<3   bild från google.


aja, puss/jennifer

Kommentarer
Postat av: Julia -

Fin blogg! =)

2010-02-06 @ 19:22:54
URL: http://juliaisacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0