cuz i just set them up to knock them down




hejblogggennn, jennifah here!
har hänt lite grejer senaste dagarna så jag har som inte haft så mke lust att skriva så... sry

kan ju berätta vad jag har gjort förnått i veckan!
måndag: ledig från skolan, var med linn på kvällen!
tisdag: var oxå ledig, for på holken å var med massa roliga personer=)
onsdag: skolan började.. var med linn efter skolan, kvällen tog jag de lugnt.
torsdag:skola, sen var jag med emma elin och linn, vi åt marängswich(stavning?). tog kort, och skapade denna fina video som ni ser här längst upp!
sen så skulle emelie blondera min utväxt, det blev gult! inte snyggt.
idag: for till frissan å fixade mitt gula hår. blev skitnöjd! åt på waynes, kycklingsallad, jättegott!

åt nyss mat från wok n'roll, riktigt gott! blev friterad kyckling med sötsursås.
ikväll ska jag nog till holken! där blire väl å vara med rasse å massa andra=)

vill inte skriva ensåndär jättelång text som ingen nånsin orkar läsa, så jag slutar väl här.
skriver mer sen! hadet. puss/jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0