and it's always you and me. always and forever.

kom just hem, har varit på skolan.
det var ganska kul, satt å prata i telefon typ hela matten men min lärare märkte ingenting ahah:]
har som int hänt så mke mer, eller jo jag trodde att min cykel var stulen men de varen int tur nog ahah!

igår så vare ju som oxå skola, sen på rasten så fick jag skjuts av jesper till ica, eller ja först for vi till fluppe å hämta en snusdosa åt han, sen for vi till ica, där köpte jag typ cola och tuggummi! my life hehe:]
skulle ha bloggat igår men när ja skulle görade så var blogg.se ganska cp...
så ni får gårdagens outfit idag istället!:] här kommer den.


jeansleggings-cubus
tröja med tryck&paljetter-gina tricot
pösig kofta-bikbok
halsband-ingen aning, tror mamma sa att pernilla wahlgren hade designat det!
ring- ingen aning där heller.


aja, nu ska jag nog vila ett tag, jag är väldigt trött, har inte sovit särskilt mke alls senaste 2 nätterna.
skriver nog mest troligt ikväll, ska kanske på holken men då skriver jag antingen före eller efter de.
btw, designen är inte riktigt färdig än, men jag fixar en lite snyggare än vad de är nu iaf, bara som tillfälligt.
puss/jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0