amanda är bäst nananananana! känn på den motherfuckers

hehe tja, sjukling här.
har varit hemma typ hela dan idag, igår sen for ja hem från skolan i förrgår.
kan berätta va ja ha gjort i helgen.

i fredags slappade jag typ bara, gjorde inge speciellt.
i lördags så fick jag skjuts av madre till atorp, där mötte jag amanda lisa å några,
jag och amanda satte oss i en busskur sen gick lisa å dom nånstans.
ja å amanda tog bussen in till stan, där for vi på bio och såg kick-ass. den var fan bra, trodde den skulle suga men den var bra.
sen gick vi till max ett tag tills våran buss gick, fast amanda gick ut å snacka me ks å nån, typ pinsamt å sitta ensam......
sen gick jag och amanda till busskuren å satt å flumma, sen hoppa vi på bussen å satt och sjöng eddie meduza och typ lekte sean banan, vi är söta.
sen typ kl 2 så for vi från amanda, då mötte tobbe oss sen gick vi till sonny och va me tobbe å sonny ute vid nån eld till typ 5-6 nån gång(a)
fast sonny tog jämt min vante:( när vi skulle fara tog han både min vante å min mössa, tog typ 1 halvtimme å få tbx den..
men vi for typ hem å sov, sen resten är int så intressant!

jaja ska försöka bli bättre på å blogga, hadessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0